این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

درگذشت دکتر علی شریعتی

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 842
بازدید کل : 40510
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
درگذشت دکتر علی شریعتی

علی شریعتی در دوم آذر سال ۱۳۱۲ در روستای کاهک در کویر مزینان در نزدیکی سبزوار

زاده شد. پدر پدربزرگش، ملا قربانعلی معروف به آخوند حکیم، مردی فیلسوف و فقیه بود که

در مدارس قدیم بخارا و مشهد و سبزوار تحصیل کرده و از شاگردان برگزیده حاج ملا هادی

سبزواری محسوب می‌شد. ملاقربانعلی چهار فرزند به نام‌های محمود، احمد، حسن و حسین

داشت. محمود که به هنگام مرگ پدر، به تحصیل علوم قدیمه مشغول بود، با اصرار مردم

مزینان به آنجا آمد تا پیشنماز مسجد و مدرس حوزه علمیه باشد. او تا پایان عمر خود در

مزینان ماند و چهار فرزند به نام‌های معصومه، قربانعلی، محمدتقی و آقامیرزا محمد از خود

به یادگار گذاشت. محمد تقی شریعتی در سال ۱۳۱۱ با دختری روستایی از اهالی کاهک به نام

زهرا امینی ازدواج کرد و اولین فرزند آنها، علی شریعتی بود

 

 

 

عشق از زبان دکتر شریعتی

 

 

عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی

دوست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بصیرت روشن و زلال

####################

 

عشق بیشتر از غریزه آب می خورد و هرچه از غریزه سر زند بی

 

ارزش است  دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هرجا که

 

روح ارتفاع دارد همگام با آن اوج می گیرد

####################

عشق با شناسنامه بی ارتباط نیست، و گذر فصل ها و عبور

 

سال ها بر آن اثر می گذارد  دوست داشتن در ورای سن و زمان

 

 

و مزاج زندگی می کند

####################

 

عشق طوفانی و متلاطم است

دوست داشتن آرام و استوار و پر وقار وسرشار از نجابت

نظرات شما عزیزان:

دنياي اين روزاي من
ساعت8:50---4 تير 1391
باعث افتخارمه كه شخصي همچون دكتر شريعتي همشهريم بوده...

دنیا
ساعت22:24---3 تير 1391
ممنون که گفتین,سعی میکنم یه فکری بکنم براش مرسی

رامین
ساعت14:21---3 تير 1391
اگر نمی توانی بلوطی بر فراز تپه ای باشی ، بوته ای در دامنه ای باش
اگر نمی‌توانی بوته‌ای باشی ، علف كوچكی باش و چشم‌انداز كنار شاه راهی را شادمانه‌تر كن
اگر نمی‌توانی نهنگ باشی ، فقط یك ماهی كوچك باش
ولی بازیگوش‌ترین ماهی دریاچه
همه ما را كه ناخدا نمی‌كنند ، ملوان هم می‌توان بود
در این دنیا برای همه ما كاری هست
كارهای بزرگ
كارهای كمی كوچكتر
و آنچه كه وظیفه ماست
چندان دور از دسترس نیست
اگرنمی‌توانی شاه راه باشی ، كوره راه باش
اگر نمی‌توانی خورشید باشی ، ستاره باش
با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند
هر آنچه كه هستی ، بهتریـنـش باش


arezoo
ساعت13:51---3 تير 1391
حسین ای سلاله پاکان، حسین ای عصاره قرآن!

دیده ی بشریت روشن که در طلوع ماه شعبان،

خورشید جمالت را به نظاره می‏ایستند.


arezoo
ساعت13:49---3 تير 1391
در سرزمین عاطفه هایم چون گل روئیدی

و من باغبانی آموختم اما کدام گل احساس باغبان را می فهمد

آیا هیچ گلی هست که باغبان را به اندازه ی

یک قطره شبنم یا یک گلبرگ بشناسد و دوست بدارد ؟


ghasem
ساعت23:01---2 تير 1391
سلام دوست عزیز ولادت باسعادت امام حسین (ع)برشما وخانواده تان مبارک

ghasem
ساعت23:00---2 تير 1391
سلام دوست عزیز ولادت باسعادت امام حسین (ع)برشما وخانواده تان مبارک

sara
ساعت19:11---1 تير 1391
وقتي كه ديگر نبود;

من به بودنش نيازمند شدم.

وقتي كه ديگر رفت,

من به انتظار آمدنش نشستم.

وقتي كه ديگر نمي توانست مرا دوست بدارد,

من او را دوست داشتم.

وقتي كه او تمام كرد,

من شروع كردم.....

وقتي او تمام شد ,

من آغاز شدم...

وچه سخت است تنها متولد شدن,

مثل تنها زندگي كردن...

مثل تنها مردن!!!


sara
ساعت19:11---1 تير 1391
وقتي كه ديگر نبود;

من به بودنش نيازمند شدم.

وقتي كه ديگر رفت,

من به انتظار آمدنش نشستم.

وقتي كه ديگر نمي توانست مرا دوست بدارد,

من او را دوست داشتم.

وقتي كه او تمام كرد,

من شروع كردم.....

وقتي او تمام شد ,

من آغاز شدم...

وچه سخت است تنها متولد شدن,

مثل تنها زندگي كردن...

مثل تنها مردن!!!


کلوپ عشق
ساعت16:19---1 تير 1391
سلام.لینک شدید. لطفا ما رو با عنوان کلوپ عشق لینک کنین.با تشکر و آرزوی موفقیت

معصومه کهندانی
ساعت12:02---1 تير 1391
عشق یک جوشش کور است
و پیوندی از سر نابینایی،
دوست داشتن پیوندی خودآگاه
واز روی بصیرت روشن و زلال.

دکتر شریعتی


سميه
ساعت10:57---31 خرداد 1391
زمين عاشق شد و آتشفشان كرد و هزار هزار سنگ آتشين به هوا رفت. خدا يكي از آن هزار هزار سنگ آتشين را به من داد تا در سينه‌ام بگذارم و قلبم باشد.
حالا هروقت كه روحم يخ مي كند، سنگ آتشينم سرد مي شود و تنها سنگش باقي مي ماند و هروقت كه عاشقم، سنگ آتشينم گُر مي گيرد و تنها آتش‌اش مي‌ماند.
مرا ببخش كه روزي سنگم و روزي آتش.
مرا ببخش كه در سينه‌ام سنگي آتشين است. عرفان نظر آهاری


دخترخرداد
ساعت19:35---30 خرداد 1391
شب در چشمان من است
به سیاهی چشمهایم نگاه کن
روز در چشمان من است
به سفیدی چشمهایم نگاه کن
شب و روز در چشمان من است
به چشمهای من نگاه کن
چشم اگر فرو بندم
جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت

حسین پناهی


arezoo
ساعت16:32---30 خرداد 1391
به چشمانت بياموز که هر کسي ارزش ديدن ندارد....
به دستانت بياموز که هر گلي ارزش چيدن ندارد....
به قلبت بياموز که هر بي سرو پايي در ان جايي ندارد....
به دلت بياموز اگه روزي تنها ماند طلب عشق زهر بي سرو پايي نکند ....


دنیا
ساعت16:15---29 خرداد 1391
بزرگ بود,واز اهالی امروز بود وبا تمام افق های باز نسبت داشت و لحن آب و زمین را چه خوب میفهمید!سهراب سپهری

اکبرهراتی
ساعت13:08---29 خرداد 1391
سلام ممنونم وهمچنین

فاطمه
ساعت11:51---29 خرداد 1391
سلام
عيد شما هم مبارك
آپم
سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:" قاصدک ", :: 9:30 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان